Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

PEPE GO HOME!


Μπορεί αυτός ο υπάνθρωπος να ονομάζεται ποδοσφαιριστής;
Μπορεί η ποδοσφαιρική κοινότητα να έχει στις τάξεις της μια τέτοια ''προσωπικότητα;''
Μπορεί ένας προπονητής να δίνει οδηγίες και να εμπνέει τέτοιες ενέργειες σ'αυτόν τον πρωτόγονο;
Μπορεί η Ρεάλ να έχει πέσει τόσο χαμηλά και να κάνει σημαία της μια τέτοια καρικατούρα;
Μπορεί αυτός ο ποδοβολητής να κοιτάξει στα μάτια τους συναδέλφους του,συμπαίκτες και αντιπάλους;
ΜΠΟΡΕΙ;

3 σχόλια:

kostas είπε...

αμα παιζεις στη δυνατη (στο ονομα) ρεαλ του δυνατου(στις γνωριμιες)μουρινιο,ναι μπορει.μπορει να ειναι ντροπη για τον αθλητισμο αλλα στη συγχρονη (αδηφαγα)επιχειρηση που λεγεται ποδοσφαιρο αυτα ξεχνιουνται γρηγορα

st είπε...

Δεν γνωρίζω τους κανονισμούς της ισπανίας αλλά δεν μπορεί αυτός ο παίχτης( λέμε τώρα) να τιμωρηθεί μέσω του βίντεο, ιδιαίτερα για την φάση που πατά ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ το χάρι του Μέσσι? Δεν μπορεί, κάτι θα πρέπει να γίνει με αυτόν τον άχρηστο.

kostas είπε...

τιποτα δεν θα γινει.σαν να μην εγινε ποτε.και μεις θα πρεπει καθε φορα να κραταμε τα νευρα μας και η ομαδα να προσπαθει να παιξει ποοδοσφαιρο σαυτες τις συνθηκες.οπως ειπε και ο καραμανος ΄΄σαν να κανεις πατιναζ αναμεσα σε δρεπανια΄΄